söndag 23 november 2008

AK: Bartömning=en redig fylla

Igår var det alltså bartömning hemma hos Madde. Bartömning, bara ordet varnar ju för livsfara. Eftersom jag vet hur dålig jag blir av att dricka sprit så var jag duktig och hade med mig öl istället, min plan var alltså att hålla mig till de ölen under hela kvällen. Det gick väl sådär får jag nog erkänna. Men det var en väldigt rolig kväll med massa skönsång, shotar, lite dans och trevliga människor. Och jag var självklart så underbar som bara jag kan vara... Är särskilt glad över att mina linser krånglade så fort jag gick in i köket, så alla som pratade med mig där fick helt enkelt stå och prata med en gråtande AK. Det var de nog väldigt glada för.

Madde hade innan sagt att man helst skulle krypa därifrån, och det är nog mycket möjligt att jag gjorde det. Min hemfärd är lite dimmig. So great success.

Idag då? Ska nog sova lite till, känner att jag förtjänar det. Sen ska jag ta tag i mitt hem. Kanske.

Det här var ett astråkigt inlägg om nåt som var väldigt roligt. Konstigt det där.

Förresten, jag HATAR Skandiabankens reklamfilm, jag verkligen stööööör mig på den där killen som går och klipper ner kristallkronor. Vad har ni för hatobjekt inom reklamfilmsvärlden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se