fredag 21 november 2008

AK: Faddertacken

Som vi skrivit tidigare så fick vi världens finaste faddertack ordnat för oss. Självklart hade jag kameran med mig så att ni åtminstone kan få ta del av lite av det roliga! Allt för er kära läsare, eller fans som jag hellre kallar er.




Det var vi som var nollan, kvällen till ära ;)

Såå söta

Crazy, helt crazy...


Helt plötsligt satt Ullis ensam, var tog alla vägen?

Fanny and moi

Madde och Therese

Nu fick ni lite bilder att sitta och dreggla över. Det här tog bra mycket längre tid än vad jag trodde. Skulle vilja lägga upp fler bilder, men jag orkar faktiskt inte. Så det så. Nu är det idol snart. Ska ni, mina fans, kolla på idol också? Eller ska ni ut och svira? Tell me!

3 kommentarer:

  1. klart vi ska styra sälen! Jag har redan kollat stugor! Ser mycket lovande ut ska jag säga :) Ses imorgon! PUSS! haha kul att det är bara vi som kommenterar varandra! Det ser ut som om vi kommer få en bra framtid inom bloggvärlden! haha

    SvaraRadera
  2. facebook facebook fa-acebook! Våga skapa ett album för helvete annars får du inte mobba mig!

    SvaraRadera
  3. men ååå! varför är inte jag hos dig just nu? jag har så pruttigt tråkigt! men jag är glad att den lilla rumpnissen bergendal åkte ur idol! så något har jag att glädja min frusna själ åt.

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se