onsdag 26 november 2008

AK: Dagen som gått


Idag har det varit tentaplugg för hela slanten. Känner väl just nu att jag inte kan någonting, men det ordnar sig nog. Får man hoppas. När man tentapluggar är det viktigt att man har bra hjälpmedel att utgå ifrån, och självklart tar vi det på fullaste allvar.

Just det här fina schemat över alla de litteraturhistoriska epokerna har Alex gjort, mycket fint

Det har tyvärr inte hänt så mycket mer idag, tråkigt men sant. Försöker till och med komma på om jag kanske har gjort bort mig på nåt sätt så att ni ska kunna få någonting att skratta åt, men jag tror ta mig tusan att jag har skött mig idag.

Imorgon är det kravall som gäller, men självklart tentapluggas det på dagen. Oroa er inte. Det blir förfest hemma hos Linn, så alla är välkomna. Tror Linn blir väldigt glad över att jag meddelar det här.

Jag borde åka och panta mitt berg av burkar och flaskor nu innan affären stänger. Har skjutit på det väldigt länge och nu går inte skåpet igen längre så istället står det flaskor överallt. Inte bra. Nu ordnar jag det, okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se