fredag 21 november 2008

AK: Så förvirrande

Det här med bloggande är verkligen svårt, jag förstår ingenting. Undrar om jag kan ringa Blondinbella och be om lite råd och tips... Jag vill ju kunna se hur många som läser den här eminenta bloggen, men det är ju helt omöjligt att förstå hur man gör, till och med för ett smarthuvud som jag.

Okej, det här är ju ändå en blogg, antar att jag ska blogga lite om min dag då... Jag var väldigt finklädd i skolan idag, tack vare min övernattning hos L. Det var fint och jag tror att vår seminarielärare uppskattade det. Vem skulle inte göra det liksom? Ikväll blir det lugnt, ska jobba hela dagen imorn och måste också orka med bartömningen hos Madde. Är laddad som fan.

Usch jag känner redan att den här bloggen bara blir tråkigare och tråkigare. Jag vill ju vara rolig. Hm, kanske ska vara elak mot någon? Det brukar vara roligt. Ska tänka lite på det under eftermiddagen, så blir det lite mobbing senare idag. Bra va? Är ni nöjda då? Alla läsare som jag vet finns därute!

4 kommentarer:

  1. hahaha! jag tycker du ska ringa blondinbella! :) grym idé!
    tack själva! vi hade grymt trevligt! :)

    puss och kram

    ps. AK + Flamman = 89.. hahaha! ;)

    SvaraRadera
  2. Vad roliga ni är :) Ska bli kul att läsa era innersta hemligheter :P Kram och puss

    SvaraRadera
  3. jag skulle vilja veta om blondinbella kommer med några bra tips! jag vet ju att min blogg är vrålpoppis men jag vill veta HUR vrålpoppis! Var är alla bilder? Var är allt skitsnack?? Jag kan ställa upp som första offer om ni behöver nåt att komma igång med!

    SvaraRadera
  4. men oj vad tråkig jag lät! det var inte kritik alltså, bara längtan efter MER efter som jag avgudar er vackra blogg!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se