måndag 24 november 2008

AK: Dagens försök till dagens...


Eftersom jag har varit väldigt dålig på att blogga idag, så hade jag tänkt att gottgöra er fans med en dagens dagens från mig. Det var en bra idé och den blev så mycket bättre. Jag säger bara en sak, jag bjuder på det här. Allt för er liksom.


Det var då alltså tänkt att jag skulle ta en bild på min outfit idag, men eftersom jag höll kameran på helt fel sätt så blev det så här istället: En muppig tjej med snea glasögon och en svampbasker. Tror inte det kan bli mer fashion än så här. Så nu vet ni vem ni ska ringa angående stylingtips.

PS: Ja, jag har gått runt så här heela dagen. Är man en modeguru så är man.

4 kommentarer:

  1. hahaha! du är så jävla sött lilla gull!

    SvaraRadera
  2. så sexig AK! Geeeeeeeeeee mig, speciellt svampbaskern! Gah, tror jag dör!

    SvaraRadera
  3. nämen gud nigga du är ju brännhet!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se