tisdag 25 november 2008

AK: Dagens shopping

En mysig väst i lila/gammelrosa och en stor sjal. Fashionlovers där ute, kan det bli hetare?

Jag vet inte riktigt vad jag ska bjuda på mer, känner mig lite blank i huvudet idag. Mest pga att jag har lyckats förlägga min tv-kontroll. Vad gör man då? Jag fattar ingenting och ligger nu och tittar på en svart tv-skärm. Det känns lite som jordens undergång.
Har lyckats inhandla julklappar idag också, det du Linn! Eller inhandlat och inhandlat, det jag beställde på nätet landade idag i min brevlåda. Väldigt smidigt tycker jag. Det där med att vara ute i god tid till någonting är inte riktigt min grej. Jag föredrar att göra allt lite haffsigt i sista minuten, brukar bli sååå mycket bättre då.
Nu ska jag lukta mig själv på halsen ett tag för definitivt kunna bestämma mig för vilken parfym jag ska önska mig. Svårt det där. Speciellt när man fiser samtidigt som man försöker lukta på parfymen. Inte för att jag gör det alltså.

5 kommentarer:

  1. Åhh AK vad gullig du är som köper klappar till mig. Nu längtar jag verkligen tills julaftonen.
    höhö ;)

    SvaraRadera
  2. Å lilla modebloggare! Jag vill också handla!!

    SvaraRadera
  3. LUFFLY! Jag tänker sno din väst. Tror bestämt jag nämnde nåt om en väst häromdagen, du hade inte behövt köpa en till mig i julklapp ;)

    (haha, jag kommenterar min egen blogg)

    SvaraRadera
  4. Att kommentera sin egen blogg är sjuukt häftigt. Och förresten, hands off! Den där västen ska aldrig lämna min kropp. Förutom när jag badar :)

    SvaraRadera
  5. hahaha så klockrent! i like dina inköp, mycket fint!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se