tisdag 25 november 2008

AK: Första blogginlägget efter kl 3, KATASTROF!

Det här är verkligen inte okej. Jag ber om ursäkt alla fans.


Min dag då... Hm, den har väl varit sådär. Räcker kanske med att säga att den svenska sjukvården suger och jag känner mig rätt så överkörd. Men det är bara att ta nya tag så blir nog allting bra tillslut. Oj, så positiv jag är. Blir nästan rädd för mig själv.


Träffade Emma en snabbis på uni också, så nu är biljetter inhandlade till kravallen på torsdag. Ni ska alla dit va? Ska passa på att inviga mitt allra finaste märke då också.




Eftersom det var pengautdelning idag så har jag självklart shoppat lite också. Ska jag visa det lite senare? Ja, klart jag gör det. Er modeguru ska visa er rätt i modevärlden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se