lördag 29 november 2008

AK: Spakväll och sossefest

Hello alla fans! Hur är det med er? Igår var det spakväll för mig alltså eller ja. Bloggträff kanske man kan kalla det också, tre bloggare under samma tak, helt otroligt. Expressen skulle ha varit där. Jag tog faktiskt kort igår. Men vet ni vad som hände sen? Jag glömde kameran hos Emma, helt otroligt. Det verkar inte vara meningen att ni ska få se hur mitt underbara liv ser ut. Men jag tänkte göra nåt riktigt fult. Jag har helt enkelt snott två bilder från enfannyemma.blogg.se. Inte okej, jag vet. Men ja. Vad gör man inte för er?



En söt Emma

En het Fanny filar fötterna

Efter spakvällen gav jag mig iväg till Martin för att fira hans födelsedag i förskott. Kände att jag låg lite efter i drickandet så jag toppade aldrig riktigt. Kanske lika bra det i och för sig... Men det var väldigt trevligt och det blev faktiskt en hel del bloggprat där också då Carro också var en bloggläsare. Gud så töntigt det där låter, men det var faktiskt en väldigt djup diskussion vi hade. Tror jag. Jaja, när de andra drog vidare till [HG] så drog jag hem. Det var skönt att komma hem tidigt.

Ikväll är det förfest hos mig, jag och några girls ska dra till Flamman. Jag håller tummarna för att det blir en toppenkväll. Jag gör mitt genom att städa lägenheten i alla fall, är rätt övertygad om att jag är den enda som står ut med att vada fram i skit.

Ha en toppenkväll alla fina fans.

4 kommentarer:

  1. dåligt av AK att sno bilder:)

    SvaraRadera
  2. massa sossar, livsfarligt. men jag lyckades hålla mig undan, så var lugn! puss älskade du

    SvaraRadera
  3. fan aK, BLONDINBERLLA FÅR TIOTUSEN AV FÖRETAG FÖR SATT FÅ BILDER FAN VILL VILMOCKSÅ NGA PENGAR! FAN. kan du slita med din cepe musik o sätte på björn rosenstörm ellor!!!!!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se