fredag 28 november 2008

AK: Schlaget

Schlaget-kravallen då alltså... Det var nog lite galet, men övervägande roligt. Dock är jag fortfarande lite irriterad på ett ivägskickat sms från min mobiltelefon. Får se om jag vågar visa mig på jobbet igen. Har inga bilder från igår, då jag (som den relativt ovana bloggare jag är) lämnade kameran hemma. Pinsamt jag vet. Men för att blidka er lite så länkar jag tilll Fanny och Emmas blogg, då de är lite mer förberedda bloggare: enfannyemma.blogg.se.

Ikväll då, blir en relativt lugn kväll. Ska mysa lite hemma hos Emma med ansiktsmask, måste bara springa och köpa en... Sen ska jag förbi Martin och gratta honom. Vänner är viktiga, även för en stor bloggare som jag.

1 kommentar:

  1. schlaget! jag döör! känns som hundra år sen jag var student.. saknert!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se