lördag 14 februari 2009

AK: Alla fjärtars dag

Jag tycker att den här dagen är rena dravlet. Men jag ska inte vara bitter utan istället vara full av kärlek precis hela dagen. Så det så.

Ikväll är det KraValentine, för er som inte vet vad det är så är en kravall en studentfest då man helst ska bära sin overall. Det som dock oroar mig är att jag antagligen inte kommer att få se melodifestivalen ikväll. Jag får lite panikkänslor när jag tänker på det, men ska försöka intala mig själv att det går att kolla på reprisen imorn istället. Fast det är ju inte samma sak.

Just nu är jag helt jättetrött. Funderar på att ta en liten tupplur. Matilda ska komma hit och få sitt hår fixat av den bästa frisyrmakerskan i stan. (Jag alltså, för er som inte förstod...) Undrar om jag hinner sova innan hon dyker upp? Antagligen, fruntimmer är ju inte direkt kända för att vara snabba.

Kärlek till alla där ute. Från bitterkärringen herself.

1 kommentar:

  1. Hoppas du har det roligt nu lilla vän och att du hann se lilla Måns komma till finalen! Haha, hoppas Marie är riiiktigt avis nu!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se