fredag 20 februari 2009

L: Back on track

Det var ett tag sen som jag skrev ett inlägg här - påminde AK mig idag, tack.
Kanske för att det har varit mycket på senaste tiden med allt, kanske för att jag inte haft lust. Men nu har jag lust iallafall!
Jag har fått en fin ny mobil för min förra var märklig, titta på skönheten bara.
Matchar jobbkläderna och overallen perfekt.
Annars är det lektionsplanering inför de kommande veckorna som gäller, men pja, när man har en ny mobil att pilla med kan det hända att det blir lite lidande. Men så här ser det iallafall ut på mitt organiserade skrivbord.
Johanna - är det ett riktigt lärarskrivbord?

Jag tänkte att jag skulle utlysa en tävling ang. min mobil. Eftersom den är sproilans ny, sitter självklart plasten på displayen kvar. Nu skulle jag vilja att ni läsare gissar på hur länge den får sitta kvar! Den som gissar rätt får en liten belöning. Yes, indeed. Så, gissa på!

Nu ska jag strax iväg till jobbee.

2 kommentarer:

  1. Njaa... Det vet jag inte om det är.. Man ser alldeles för mycket bordsyta, och sen är det en "sorterare" med på bilden.. Men ja, du är ju på väg ditåt i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. fin tele! det är du värd efter att ha burit runt på den andra tegelstenen!! shit vilka biceps du måste ha nu...

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se