onsdag 11 februari 2009

AK: Rutin på tillvaron?

Idag jobbade jag för första gången på över en månad. Kanske att jag får lite struktur på mitt liv igen då, istället för att bara supa och ragga karler hela tiden kanske jag kommer att börja plugga och brodera litegrann. Haha, troligt! Fast jag tycker faktiskt att det är roligt att brodera... Kanske ska köpa mig nåt vacker motiv och tillbringa mina kvällar med det istället?


Ikväll blir det lugnt, lite mys. Med mig själv typ. Men kanske att Matilda och Linn tittar förbi också, annars får jag väl sitta och klia mig själv i håret eller nåt. Inte för att dem brukar klia mig i håret, de jävlarna. Vad är det för vänner man har egentligen?

Jag är helt slut i huvet och borde typ diska och plocka undan lite. Men hur roligt är det på en skala? Inte roligt alls.

Ungefär ser det ut hemma hos mig. Mysigt så det förslår.

3 kommentarer:

  1. men lilla bumsan, kom hit så ska jag klia dig i håret vettja!

    SvaraRadera
  2. Det där är ju inte hemma hos dig! Sen har jag halsfluss, annars hade jag faktiskt planerat att klia dig i håret igår :P

    SvaraRadera
  3. Struktur och rena hus are for pussies!!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se