tisdag 3 februari 2009

AK: En dag som alla andra

Idag är en sån där dag som varit bra, men kanske inte kommer att gå till historien... Jag var i skolan och hade gruppmöte. Det spårade lite då och då, men ja, det är väl så det ska vara? Sen gick jag omkring på LARM och snodde gratisgrejer. Arbetsmarknadsdag för teknologer, känns inte som att det fanns jättemycket karriärmöjligheter för mig direkt. Men vad tusan, jag fick godis och en pastaslev bl a så jag är nöjd. Sen blev det en promenad hem till Matilda, där vi gjorde lite mat för att sedan plugga lite. När jag blev bortkörd därifrån så drog jag till Emma istället och kollade in hennes nya lya. Alltså en bra dag, men ja. Inget spännande har nog hänt.

I helgen kommer min underbara Cissi hit (se jag kan också länka nu!). Det kommer bli fantastiskt roligt, det vet jag. Det är ju Cissi och jag liksom. Vi firade 10 årsjubileum för, oj nu fick jag magknip, 2 år sen. Betyder det att vi börjar bli gamla?

Imorn är det bakdag, men först plugg såklart. Jag är väl en seriös student? Och jag väljer nu att bortse från allas hånskratt. Min farmor tycker jag är duktig i alla fall.

Så, nu utröstning i Tila Tequila. Otroligt spännande. Ni följer väl?

3 kommentarer:

  1. 2 år sedan??? Jag blir lika förvånad och förskräckt varje gång vi tänker ut hur länge känt varandra!
    Puss!

    ps. inte bara din farmor tycker att du är duktig. jag tycker me de, tihi!

    SvaraRadera
  2. Va du på prinsessans länklektion? =) niggah for life!!

    SvaraRadera
  3. haha jag såg ocksa tila tequila det e så jävla dåligt men kul att titta på :)

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se