torsdag 12 februari 2009

L: Har inte riktigt tänkt, men jag rensar ut!


Pju, vad mycket skit man har överallt! Håller på att rensa i mina skåp och vrår här hemma. Skönt att göra det i god tid innan flytten. Ska ju hinna med fyra veckors praktik och några visningar på ettan, och en vecka hemtenta innan det är dags att flytta till vårt nya hem. Känns som att det är skönt att ha gjort så mycket som möjligt nu innan.
Upptäckte till min förvåning att jag har helt absurt många par skor i min ägo. Till vänster ser ni en av lådorna som jag ska behålla. I den blåa IKEA-kassen nedan finns ett helt gäng skor som ska till second hand, notera att jag då slängt en hel del som var helt obrukbara också!
Tre kassar kläder gick till myrornas igår, och i förrgår en bag med väskor. Skönt att rensa! På bilden nedan ser ni en ICA-kasse med kläder som ska skeppas till min kusin och ytterligare en påse som ska till second hand.
Vilken missbrukare man är, eller kanske snarare en sparare?? Well. Mycket prylar är det iallafall.

2 kommentarer:

  1. Men du ska ju vila och bli av med din halsfluss, vad är det här??? Puss AK

    SvaraRadera
  2. Du glömde berätta vad som fanns i kusinens fickor.....i kläderna hon fick av dig!!!!!!!!!!!!!
    Puss onkel....

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se