fredag 6 februari 2009

AK: Tenta avklarad

Så, nu har jag skrivit min första tenta i den nya kursen. Det var intressant... Jag vet inte vad man annars ska säga om den. Håll tummarna för att det går vägen för mig i alla fall.

Igår hade jag den bästa tentauppvärmningen ever, jag hängde med mina underbara brudar från Stjärnsporrarna. Det var fint. Även om jag blev lite full och det var meningen att jag skulle vara nykter. Men är det nån som är förvånad? Nej, jag trodde inte det heller. Trevligt var det i alla fall och det blev till och med en relativt tidig hemgång. Duktigt av mig.

Ikväll kommer fantastiska Cissi förhoppningsvis, eller så kommer hon imorn. I vilket fall så kommer det att bli underbart. Jag längtar!

Snart ska jag följa med en brutta och kolla på en lägenhet i Ryd, hon ville ha med mig för att jag skulle vara den logiska och inte låta henne flyga i väg i vilda drömmar om hur perfekt lägenheten är. Vi får se hur det går. Jag ska göra mitt bästa i alla fall.

Tips på vad man kan göra när man hänger på universitetet en timma en fredagseftermiddag? Jag har inga pengar heller, så det måste vara gratis. (Shit vad jag hoppas att mitt nya kontokort har kommit med posten idag.

1 kommentar:

  1. vad duktig du är!!! Saknar dig! Har du blocket mig på msn igen eller??!!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se