måndag 9 februari 2009

L: Inspirerad av Jennys blogg.


Idag skrev Jenny (jag kan inte länka) ett intressant inlägg om felstavning (flestavning som hon själv valde att kalla inlägget, hysteriskt roligt! Om det var med fliten eller inte förtäljer inte historien) Jag kände mig sjukt inspirerad och rotade fram en skojig bild från praktiken -

NOTERA: praktiken på en högstadieskola.

Hur i hela friden kan denna bild få sitta på dörren till personalrummet?? Jag får nog ta tag i det där nästa gång jag är ute.


Jag och AK har varit iväg och gymmat idag, ruskigt duktiga om jag får säga det själv :) Sen har syster klämt fram en liten tjej idag också - grattis!


Nu väntar en dusch och lite vil. På återseende.

2 kommentarer:

  1. Hej gulle, trevligt att läsa dig! Massor av hälsningar till vår ryska syster om hon läser detta, stort grattis till den lilla flickan! Kramar från J med familj

    SvaraRadera
  2. Grattis till systerbarn! =)

    Måste bara tillägga att felstavningen i rubriken var med flit. Jag vill ju inte gärna ge ett oseriöst intryck ;)

    Klockren bild från praktiken!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se