torsdag 19 februari 2009

AK: Överdriven dos av bröllop=sjukdom?

Jag har lyckats bli sjuk, och som de flesta som känner mig vet, så blir jag väldigt gnällig när jag är sjuk. Otroligt gnällig. Men det är faktiskt inte roligt att vakna mitt i natten med andnöd, spruckna läppar och huvudvärk. Nu när jag läser den här beskrivningen så blir det ju faktiskt ännu mer synd om mig.

Vad är då anledningen till denna sjukdom? Jag har lyckats lista ut att det är alla dessa bröllop jag var med om i helgen och oron som då följer att mina nya makar ska upptäcka varandra. Den oron kan ju faktiskt göra vem som helst sjuk...




Äktenskap 1, med Fanny. Som nu är övertygad om att vi har delad ekonomi. Herregud, hur ska jag komma ur den här knipan?

Det här äktenskapet är nog dömt att misslyckas från första början, man ser ju direkt att han i mitten inte alls är lika lycklig som jag och Matilda. Äktenskapsrådgivning från dag 1...

1 kommentar:

  1. hihihi delad ekonomi låter härligt! Smart drag av Fanny!;)

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se