söndag 8 februari 2009

AK: En fin helg med Cissi

I helgen var min underbara vän Cissi och hälsade på mig. Och tiden går sannerligen fort när man har roligt. Men vi hann med en massa vin, shopping, god mat och lite dans. Så det var en väldigt lyckad helg. På fredagen blev det en romantisk middag och sen lite vin hos Matilda, då hon också hade en vän på besök. Vi hann med en lugn utgång på Platå också, där vi fick se lite böghångel. Jag var helt exalterad. Snacka om att jag fortfarande är en småstadsbrud. På lördagen så skulle Cissi shoppa, och som hon shoppade. Jag handlade bara vin, det är det jag gillar mest. Okej, en liten kjol blev det också. Svårt att låta bli.

På kvällen blev det melodifestival och vin. Jag är rätt besviken på festivalen måste jag säga. Ingen av låtarna var särskilt mycket att hurra för, men jag gillade den heta bruden Emilia. Shit, vad het hon är. Låten var bra också. Det blev sen utgång, då vi dansade och drack drinkar. Kanske lite för mycket drinkar. När jag senare vinglade hem tyckte jag nämligen att det var en bra idé att gå utan skor. Jag tyckte att det gjorde ont, och då var kylan från snöblasket att föredra. Tyckte jag då alltså. Men hem kom jag i alla fall.

Idag har varit en segdag. Har inte gjort nåt vettigt alls, men det har varit rätt gött. Nu är det Beck som gäller, sen sova. Underbart.




Jag valde de finaste bilderna jag kunde hitta. Vi är ena riktiga skönheter allihop!

2 kommentarer:

  1. I didn´t understaaaand the text but aj think ju had a good weekend no? Kisses from Wern

    SvaraRadera
  2. åå vad vackra vi är! och vad underbart vi hade det!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se