söndag 1 februari 2009

L: Söndag utan söndagsångest.



Har haft en underbar morgon, sovit länge och ätit frukost framför en bra film. Sådana här söndagar är ju helt undarbara! I fredags kväll var jag och H hos min syster J och hennes härliga familj. Underbara N var kvällens kung och lilla G var faktiskt vaken när vi kom!

I går blev det några timmars jobb och när jag väl kom hem var jag helt slutkörd, som tur var har jag världens bästaste H som tog hand om mig och lagade mumsig mat.


Förövrigt är budgivningen i full fart fortfarande - får se hur länge det håller i sig.


Imorgon väntar praktik för första gången på nästan ett år, det känns konstigt men samtidigt kul och peppande. Mindre peppande är att jag ska bo hos M & P - well, själva boendet där är inte opepp egentligen, det är mer det faktum att jag måste packa för måndag-fredag. Vad ska jag egentligen packa? Tänk om jag glömmer massa saker?


2 kommentarer:

  1. Men vilken snygg kung! Och vilken superfin blogg! Stor puss från J som är helt opartisk

    SvaraRadera
  2. Det verkar inte ha varit så dumt med dig heller :) Hoppas att mammsen och pappsen tar hand om dig väl nu. Tråkigt att inte ses på hela veckan, men sånt är livet! puss&kram

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se