söndag 1 februari 2009

AK: Borttappat kredit- och idkort=lyckad kväll?

Lördagkvällen tillbringade jag hos min goda vän Sara i Norrköping. Hon och hennes karl var bjudna på fest och då var jag självklart medbjuden. Vilket hennes karl nog kanske ångrade senare. Tror inte att hans kompisar nånsin kommer att glömma mig. Jag hann med en hel del under kvällen, bl a så tog jag sönder ett glas, spillde ner min mobil med vin så att den fick fnatt, blev utelåst, tappade bort garderobsbrickan, tappade bort mitt idkort OCH mitt kontokort. Herregud säger jag bara. Just det, jag försökte ragga upp en taxichaffis också. Han var väl 40+ eller nåt. Jag kan då välja mina karler. Jasmine, du hade varit stolt över mig.



Precis innan utgång, jag håller krampaktigt i min bag-in-box. Vackert så det förslår.

Så här ser typ alla mina bilder ut. Och jag har en hel del. Roligt att jag inte slutar ta kort fast dom blir så här...

Fyllekäk på McDonals. Mumma för magen.
Jag hade nog en väldigt rolig kväll, även om jag idag har haft ångest av stora mått. Mest för att mitt fina kontokort med Sune på är borta. Det är sorgligt. Men William på spärrservice var i alla fall väldigt trevlig när jag ringde i natt och spärrade. Undrar hur många fyllesamtal man får ta emot när man jobbar natt på ett sånt ställe?


1 kommentar:

  1. men Anna-Karin, du är ju heelt wild and crazy! hihi!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se