söndag 15 februari 2009

AK: Bakisångest

Söndagar är till för att gosa tycker jag, och det är vad jag vill göra just nu. Så jag saknar Sune som bara fan. De flesta kanske skulle vilja ha en karl att gosa med, men är inte dom lite för jobbiga att ha och göra med ändå? Det tycker jag, just nu i alla fall. Så därför saknar jag Sune. Usch, jag vill verkligen vältra mig i min egen misär idag. Fast jag har inte riktigt energin till det. Kanske ska äta en pizza och sen glo på film. Jo, det blir nog så.


Vem behöver en karl när man har det här heta stycket i sängen?

3 kommentarer:

  1. åååh Sune is back! I'm glad :D

    SvaraRadera
  2. det e sant! jag har gift mig!! det var ingen dröm!!!

    SvaraRadera
  3. Köna! Jag har varit påhittig och bytt namn!;) tydligen försvann mina trogna läsare då... Har du blockat mig från msn?!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se