måndag 12 januari 2009

AK: Det nya livet!

Idag började mitt nya liv. Det känns bra.

Vad innebär nu det här nya livet kanske ni undrar? Jo, jag har börjat träna igen. Det var verkligen på tiden tänker ni nog nu, och ja, jag håller med er.

Idag var jag också extra duktig och cyklade till träningen, trots erbjudande om skjuts. Jag valde också att gå på ett längre pass än mina kompisar. Herregud, det här nya livet kommer att bli fantastiskt.

(Okej, jag kanske cyklade till fel ställe och var tvungen att gå på ett längre pass. Men va tusan, jag tränade och det är det viktigaste.)

3 kommentarer:

  1. haha vad fein du är! Kan tänka mig att du gick till fel ställe, typiskt!

    SvaraRadera
  2. Duktiga du! Den som ändå hade lite karaktär..

    SvaraRadera
  3. "(Okej, jag kanske cyklade till fel ställe och var tvungen att gå på ett längre pass. Men va tusan, jag tränade och det är det viktigaste.)"

    HAHAH!! Fyfan, det roligaste jag läst på länge!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se