tisdag 20 januari 2009

AK: Ny kurs, ny slapphet


Igår började min nya kurs. Den kan nog bli väldigt intressant. Men det är ju inte så roligt att skriva om. Istället tänkte jag skriva om att jag åker till Italien på fredag. Det ni! Nu blev ni lite avundsjuka va? Så kan det bli när man har en kompis som i tid och otid sitter och surfar på Ryan airs hemsida och då lyckas hitta lite billiga biljetter. Vi flyger i alla fall till Milano och sen ska vi ta tåget till Rom, där vi ska bo hos några italienare. Eftersom jag åker med Jasmine kan det här sluta hur som helst. Vi har en tendens att ställa till det för oss. Nån gång ska jag berätta för er om den gången vi skulle rymma till Spanien, men bara kom till Danmark, där vi blev avslängda från tåget av en arg konduktör i en väldigt liten by ute på vischan. Jaja, det tar vi nån annan gång. Men som ni kanske förstår så kan det här sluta hur som helst. Men jag lovar att ni kommer att få ta del av hela resan i alla fall. Allt för er liksom. Nu ska jag göra mig iordning för träningen. Så hurtig är jag.

Jag och Jasmine hamnar inte så ofta på bild tillsammans, så därför får det bli en rätt ful bild. Men va tusan, sånt får man bjuda på. Det här är i alla fall mitt resesällskap till Italien.

2 kommentarer:

  1. Fy fabian vad roligt!! Jag vill också!!!!! Jävla Sverige.

    SvaraRadera
  2. hihihi vi kommer ha nästan lika skoj som i köpenhamn tror jag! Nej! Roligare!!! Men du får nog skriva ett nytt inlägg eftersom vi kanske ska till Florens istället;)

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se