torsdag 29 januari 2009

AK: Postorderbrud?

Nu har det börjat hända grejer här. Jasmine har fått mersmak vad gäller karler från andra länder så hon har nu anmält sig till en internationell dejtingsida. Jag blir helt avundsjuk för att hon kom på den briljanta idén innan mig. Vad ska jag nu göra? Borde jag också anmäla mig? Ska jag till och med försöka komma emellan henne och Pamuk från Bangladesh med mattaffären. Han kanske är den enda som är nåt att ha liksom. Kan ni inte hjälpa mig med det här dilemmat? Allt är väl ändå tillåtet i krig och kärlek?

5 kommentarer:

  1. Pamuk i Bangladesh! Låter otrooooooooooligt sexigt! Jag tror mer på Tom Peng-Pung i Kina! ;)

    SvaraRadera
  2. jag tror att det finns fer gosiga män att få tag i! speciellt nu när du kollar utanför Linköpings kommungräns också :) så självklart! härma henne och anmäl dig du med!

    SvaraRadera
  3. det där kan ju vara den bästa idén någonsin... man kan ju hoppas på att du får en riktigt läcker oljeshejk eller nåt. Det skulle jag gilla :)

    SvaraRadera
  4. anna-karin har snott min story!!!! BIATCH!! Ingen INGEN har kommenterat på min! Fy fabiaaaaan! Hon är inte äkta!! Nu säger hon att hon ska kopiera mitt inlägg rakt av! She is a rip-off!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se