söndag 11 januari 2009

AK: Jesus Christ och Malmö

I helgen var det Malmö med min kära mamma som gällde. På fredagen hade vi biljetter till Jesus Christ med Ola Salo i huvudrollen. Ni som känner mig förstår kanske att jag var lite glad över det. Det var en otroligt bra föreställning och vore det inte för gubben som visselandades bredvid mig så hade allting varit perfekt. Efter att musikalen var slut blev jag pensionärstrött, så trots att min mamma ville ut på äventyr fick det blir hotellet och sängen för oss.

På lördagen var det shopping som stod på schemat. Herregud vilken fashionstad Malmö är. Gah! Det blev mycket springande i affärerna med endast avbrott för några fikapauser. Man måste fika, annars dör man. När vi var alldeles för trötta för att springa mer i affärer så blev det en powernap på hotellrummet. Efter det gjorde jag och mamsingen oss fina för att gå ut och äta finmiddag. Och herregud så fint det blev. Har nog aldrig ätit godare mat i hela mitt liv. Ska ni nångång till Malmö måste ni äta på Vinkällaren. Shit, värsta tipsbloggen det här.


Självklart tvingade jag mamma att fota en dagens outfit på mig. Hon fattade inte riktigt varför jag stod som jag gjorde. Men det vet jag att alla ni fashionlovers där ute förstår. GAH!


3 kommentarer:

  1. Hahaha... Jag vet inte vilken känsla som är mest överväldigande: Avundsjuka över att du får gå på JKS eller lycka över att du låter fashion flytta hem till mamma också :D

    SvaraRadera
  2. Fashion bor i A-K? Jag vill OXO se JCS! Tiweees.... ska vi gå?

    SvaraRadera
  3. klart vi gör :D din pose är perfa!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se