söndag 4 januari 2009

AK: Min dag med Ajax

Eftersom jag av en slump blev ledig på lördagen, bestämde jag mig för att hoppa på chansen att få vara lite hundvakt. Haha, snacka om att ägarna lär ha varit lite desperata om de frågade mig lär ni tänka nu. Och ja, mycket möjligt att ni har rätt. Men jag väljer att ignorera det faktumet. I alla fall. Jag och Ajax hade det rätt bra ihop. Även om hela min lägenhet var fylld med trådbitar efter en sönderbiten leksak och det var svinigt kallt att gå ut och gå och hundkraken aldrig blev trött så var det riktigt trevligt.
Vi tog många promenader i snön
Vi tuggade sönder leksaker (okej, kanske mest Ajax, men lite får jag nog ta mig vad gäller skulden till trasorna som Johanna och Oskar fick tillbaka)

Efter mycket om och men så tog vi också en tupplur. Det var skönt.

2 kommentarer:

  1. Haha, vad mysigt!! Nu ser vi att han har haft det bra i alla fall :) Tusen tack igen!

    SvaraRadera
  2. Jädrars vilken liten sötnos! Vad hård du är som ger dig ut i denna hemska kyla, en riktig superkvinna skulle jag vilja säga :)

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se