fredag 30 januari 2009

L: Härliga fredag!


Det tyckte jag ju iof inte för säg.. två timmar sedan när jag satt på föresläsning och fick rikta all min energi till att hålla mig vaken. Men nu så! Ser btw ut som ett troll i huvudet idag eftersom jag inte orkade föna håret igår innan jag somnade.

(bildbevis)

Har inhandlat ett par skor som jag haft ögonen på, kan dock inte bestämma mig för om de är fierce eller för knasiga..? Hjälp här tack.

Nu beger jag mig till Norrköping där det väntas nagelfix - lovely! Tack mamma och pappa! Sen väntar fika med sötfröken Ida - också lovely.


Ps. Den som ger fan i att kommentera kommer strykas från min vänlista, så det så!

2 kommentarer:

  1. Det låter som en härlig fredag måste jag säga! Skorna var ju inte alls dumma. Jag trodde de skulle vara mycket mer "utstickande" efter din berättelse, men de var fina!

    SvaraRadera
  2. fierce! så nu kan du skriva in mig på vännerlistan igen..:)

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se