måndag 19 januari 2009

L: Snormonster


Hej bloggen! (min bästa Stina-Lee-imitation)


Efter tentan i torsdags bidde det en liten klassfest, som AK redan nämnt. Trots att jag bara drack 4 öl var jag helt däckad dagen efter, LÄRARSJUKAN hade slagit mig hårt. När man äntligen kan andas ut och vara lite ledig mellan två kurser blir man dödssjuk. Halvbra timing med tanke på att jag skulle hämta hem H på fredagen. Men det gick iallafall och när jag väl kom ner på fredagskvällen så sov jag mest medan H packade kartonger.


Så nu är vi alltså sambos jag och H i min lilla lägenhet, men förhoppningsvis kommer vi snart att bo i en fin och ljus trea närmre stan :) Så på onsdag väntar möte med banken och sen får vi se - kanske blir det inflyttningsfest snart?

So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se