måndag 12 januari 2009

L: Måndag morgon.



God morgon, god morgon!
Klockan är nu 09.12 och här sitter jag uttråkad. Borde släpa mig iväg till skolan, men då får jag sitta själv till AK kommer och det känns halvkul.


Vad har jag sysslat med idag då?


-06.20, vaknade tio minuter innan klockan, lika bra att gå upp.


-06.40, ut till bilen, mot besiktning.


-07.20, besiktiga bilen.

-(på väg till solariet kikade jag förbi en lägenhet som vi ska kika på på söndag) :)

-07.40, sola.


-08.00, åka hem.



Nu är klockan alltså strax efter nio och jag har hunnit laga matlåda, ringa två viktiga samtal, gjort mig iordning OCH bloggat. Sådärja, effektiv dag I must say. Nu väntar plugg, och sen ikväll träning på F&S med AK och kanske även Matilda. Då får man gå och lägga sig med gott samvete sen va?

1 kommentar:

Bloggtoppen.se