måndag 26 januari 2009

AK: "Jag äger det här hotellet, vill du hångla?"

Okej, nu är jag hemma från Italien. Alla som varit oroliga kan andas ut, jag kom hem hel och ja, inte ett dugg ren men i alla fall väldigt lycklig. Resan var helt perfekt och jag har haft helt hysteriskt roligt. Mycket har hänt och jag ska försöka berätta så mycket som möjligt även om det nog kommer bli lite censur. För allas bästa, jag lovar!

Jag började resan med att gå ut, som jag tidigare nämnt i bloggen. Det var kanske inte helt smart. Men väldigt roligt. Jag och Matilda gjorde massa drinkar (okej, alldeles för många) och sedan kom Johan och joinade oss innan vi drog till Platå. Där träffade vi några av Matildas kompisar (även om jag gärna vill tro att de är mina vänner, så är nog inte fallet så...). Efter det blev det drinkar och tequilashots i en enda röra och jag hamnade på efterfest på ett hotell efter ett tag. Men jag kom som tur var på att jag egentligen skulle till Italien, så det var ju bara att dra. Det tog lite tid att komma därifrån och det var också på det här mycket fina hotellet som jag fick höra raggningsrepliken "Jag äger det här hotellet, vill du hångla?" från en lite äldre herre. Jag blev självklart mycket smickrad, men kände mig lite stressad så jag cyklade hem istället.

Hemma var det meningen att jag skulle packa klart det sista inför Italienresan, men som ni kanske förstår var jag inte riktigt kapabel till det. Så det där med packningen gick väl sådär. Men jag drog min halvpackade väska till busstationen i väldigt god tid. Ville inte stanna hemma då jag var rädd att somna. Istället satt jag och frös tills en snäll taxichaufför bjöd in mig i hans varma bil. Vi drog i väg på en körning tillsammans och plockade upp två karler utanför Kårallen. De blev väldigt glada att jag satt med i bilen och jag tror att vi blev vänner för livet. Efter den här körningen var det väldigt stressigt för mig och min chaufför så vi fick köra väldigt fort till flygbussen. Men jag hann med och pustade ut genom att däcka på ett mycket sexigt sätt.

Okej, som ni förstår så kommer det här att bli väldigt jobbigt att läsa, så jag delar upp. Ni får en fortsättning imorgon. Ni kan också läsa på Jasmines blogg om ni vill ha hennes version av resan. Den kan skilja sig. På återseende.

3 kommentarer:

  1. haha jaaa den kan verkligen skilja sig:D

    SvaraRadera
  2. åååå man fick ju knappt veta nååågoot! skynda dig att skriva mer, jag vill ju veta. puss påre

    SvaraRadera
  3. Precis! En fika så att jag får mer detaljer?? Ja-a då!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se