torsdag 15 januari 2009

AK: Tenta avklarad

Idag stod det tenta på schemat. Ännu en kurs är nu avklarad och det är bara ett år kvar till examen. Helt sjukt.

Hade missat att anmäla mig till tentan för första gången under mina år på universitetet, och herregud så glad jag är att jag gjorde det. För de människorna som liksom jag var tvungna att vänta en halvtimma innan insläpp i tentasalen var nog de intressantaste människorna jag nånsin sett. Vilka freaks. Jag satt helt chockad och lyssnade på dom. Jag älskar verkligen att tjuvlyssna, det är det roligaste jag vet.

Nu är det dags för lite fest, måste ju fira tentan. Ska dammsuga lite snabbt här hemma så att brudarna som kommer över inte blir rädda för mina husdjur.

Var sista gången man såg klassen också som man gått i i ett och ett halvt år. Vissa kommer jag kanske att sakna. Eller nej, för dom jag gillar kommer jag att hålla kontakten med. Gud va bra, då behöver jag inte oja mig över det.

Det här var ett meningslöst inlägg, men va fan. Det kan inte vara roligt jämt. Ibland blir det lite bajs också.

2 kommentarer:

  1. Å vad roligt att tentastuffa lite, hihi! men ännu roligare blir det om ett år när du flyttar in granne med Sophie och börjar jobba på Stenstalidskolan!

    SvaraRadera
  2. Blogga blogga blo-ogga! *sjunga*

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se