fredag 23 januari 2009

L: Att vilja men inte kunna

(det är inte vädret på bilden som har skrivit blogginlägget)

Här sitter jag då, i min soffa med datorn i knät och vill, vill, vill plugga och ha klart förberedningarna till måndagens seminarum. Men vad gör jag? Joo, kollar in spotify,

mailar lite, fixar lite inställningar, bloggar, tvättar, diskar, ringer lite samtal, dricker en latte (gjord i vår underbara kaffemaskin, ja, Henriks då), äter lite frukt.. - det mesta

förutom att läsa den där (rätt korta) artikeln så jag kan skriva ett påstående och några

argument för det. Varför tar jag bara inte tag i det??

Ska ju iväg och jobba vid fem. Uff.



Igår var jag på sminkning med i.d-smink, det var kul att bli sminkad av någon annan även om jag kände mig just, som nån annan. :) Köpte med mig lite smink hem också, får se om jag orkar recensera här sen, kära läsare ;)



Annars går jag här hemma och väntar på två samtal; dels mäklaren som borde ringa och säga att ingen annan har budat och vill ha lägenheten så att vi kan köpa den för under utropspris (en tjej måste få drömma), och sen från mobilaffären som ska säga att jag får en ny phone utan problem. SÅ - sen kan jag leva happily ever after (tills jag hittar andra saker att vilja ha)



Nu ska jag ta mig i kragen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se