onsdag 21 januari 2009

AK: Min intelligens är inte så hög

Nu börjar det närma sig, snart åker jag till Italien. Tar tillbaka det där med Rom, då det inte är helt säkert än. Den som lever får se. Spännande va?

Jag har i alla fall kommit på den bästa idén ever. Flygbussen går klockan 4 på morgonen, och fatta hur jobbigt det är att komma upp till den tiden. Så istället satsar jag på utgång, och går då direkt från krogen till bussen. Är inte det smart så säg? Okej, jag kan tänka mig att alla inte håller med. Men jag tycker det är en bra idé i alla fall. Sova kan man göra när man är död.

Så förfest här imorn då. Alla är bjudna.

2 kommentarer:

  1. Å jag tycker att du är smart baby!

    SvaraRadera
  2. Jag döda dig mycket långsam ifall missa buss!!!! OKEJ?! Jag VÄGRAR sitta på tåget själv med en tandlös zigenare!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se