tisdag 16 december 2008

AK: Dagen som varit

Dagen började som en bajsdag, och jag vet inte om den blev så mycket bättre egentligen. Eller jo, det är klart den blev, jag fick ju hänga lite med min partner in crime, Linn. Vi tog en tur på stan och fikade litegranna. Tisdagstå[r]ta blev det självklart också. Nehe, är inte tisdagstårta nåt ni brukar äta? Då tycker jag att ni ska börja med det. Ögonaböj!


Jag hann med lite tröstshopping också, det är det bästa jag vet. Den är finare än vad det kanske ser ut som...

Linn mördade en tå[r]ta

Så här blir det när man smittar ner min sallad med majs. Jag hatar majs. Och tomater. Orkade därför inte gräva efter salladen. Men gurkan åt jag i alla fall. Nyttigt så det räcker.

3 kommentarer:

  1. AK, tycker du om mat? Du tar alltid kort på mat! hihi!

    SvaraRadera
  2. Men Anna-Karin! När ska du lära dig att säga de magiska orden: "Ingen majs tack!". Hihi, du är helt hopplös!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se