torsdag 4 december 2008

L: Om att jobba i matvarutbutik.

Ibland är jag så sjukt imponerad av mina kollegor! De tar så mycket skit om dagarna, tvingas le och tacka fullkomliga idioter som skällt ut kassörskan trots att det är kunden som inte kan förstå enkla instruktioner som "endast två förpackningar per hushåll", eller något annat klantigt felköp. Herrejössenes. Jag skulle kunna göra en lång utläggning om hur människor kan bete sig när de kommer och handlar, men det tänker jag inte göra. Jag tänker bara säga att det är så många av mina arbetskamrater som rockar på det de gör.

Sen finns det en hel del fantastiskt trevliga kunder också, men det är tyvärr inte dem man kommer ihåg när man stänger om sitt arbetsskåp. Ska bli bättre på det - jopp, det ska jag.

Positiva tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se