söndag 21 december 2008

AK: Sista dagen i Linköping för i år

Idag har jag jobbat hela dagen för att sen komma hem till en lägenhet i kaos. Helt seriöst så börjar jag fundera på hur mycket det kan kosta med en städerska egentligen. Jag bor ju ändå så litet, så det kan väl inte kosta allt för mycket?

Jag upptäckte idag att Sune har sabbat min tapet, då blev jag arg. Det är så han firar att han ska åka hem till landet imorn. Shit vad skönt det ska bli att ha ett hem utan kattskit sen. Jag älskar verkligen Sune, men nån måtta får det faktiskt vara.


Imorgon åker jag alltså hem. Tror jag, får ingen kontakt med min familj så de kanske har rymt. Det vet man aldrig. Kan bli rätt dåligt med uppdateringar i jul, men va fan. Vi har ändå tappat nästan 50 % av våra läsare, så vem bryr sig egentligen? Ska i alla fall bli mysigt att umgås med mina brorsöner. Dom är fina dom.

Massa kärlek!

2 kommentarer:

  1. Say whaaat? Jag finns iaf kvar! =) NiggahPuss och god jul på er! /Prinsessan Emma

    SvaraRadera
  2. det e nått fel, vi har också halverat våra läsare illa illa det är nog för att vi inte har några bloggträffar mer :(

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se