måndag 1 december 2008

AK: Min dag idag

Hej alla fina människor!

Idag har det som sagt varit tenta för mig och Linn. Jag har nog inget att säga om den förutom att det känns underbart att den är över. Efter tentan åkte jag och L ner till stan för att inhandla lite böcker, vi passade självklart på att fira den avklarade tentan med en fika. Idag blev det café Gyllen.


Mmm, tonfiskmacka


Efter stan så åkte jag hem. Då blev det sängen och några avsnitt av Gossip Girl för mig. Har precis upptäckt den serien och är helt besatt av att komma ifatt så jag ligger i fas. Nu gör jag det, så jag kan slappna av litegrann. Det gäller ju liksom att prioritera här i livet. Sen var jag tvungen att cykla ner till stan i regnet igen, inte roligt. Då blev jag lite bitter och var tvungen att pigga upp mig själv med nåt gott när jag kom hem igen.

Blodpudding, mångas hatmat, jag älsker't

Så, det har varit min dag. Nu vet ni till och med vad jag ätit. Underbart, eller hur? Ska läsa lite och glo på tv, men mest ta det lugnt ikväll tror jag. Har ni det bra alla fans?

3 kommentarer:

  1. jag ÄLSKAR blodpudding! tycker du om pölsa också? det gör jag :) puss!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också blodpudding! :)

    SvaraRadera
  3. haha, det här kommer ju bli världens gourmetblogg! OCH modeblogg såklart!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se