söndag 7 december 2008

AK: Äntligen har jag en blogg att göra det här i!

Jag har alltid varit så avundsjuk på folk som får dela med sig av värdelös info om sig själva. Nu kan jag äntligen göra det själv kom jag på idag. Vilken lycka. Det pirrar i hela kroppen och jag bara längtar efter att få svara på meningslösa frågor med fyndiga svar. Nu kör vi. (Det tragiska är att jag för en gångs skull inte är ironisk.)
1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Haha, nej. Men han kommer upp på facebook som "nån du kanske känner" eller vad det nu heter. Kanske borde skicka en vännerförfrågan och prata gamla minnen.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Dah, klart jag har. Mina närmsta kompisar är tjejer och tjejer gråter alltid. Eller?
3. Vad åt du senast? Spagetti och köttfärssås. Tyvärr var nog köttfärsen lite gammal, så blir jag dödssjuk nu så vet ni varför.
4. Har du fått någon komplimang idag? Jag jobbade idag så det har jag säkerligen. Vet dock inte om de komplimangerna räknas...
5. Har du varit med i en rättegång? Nej, men jag har blivit anmäld för misshandel av en 30-årig karl. (Jag var 18.) Det är rätt hardcore.
6. Är du polare med grannarna? Nej, jag är rädd för mina grannar. Jag är en sån som står och tittar i kikhålet innan jag går ut i trappuppgången. Sorgligt men sant.
7. Vilka länder har du bott i? Sverige och sen ett halvår i England, roligare än så blev det inte.
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Det var nog när jag och Linn var ute och åkte senast och vi hamnade bakom en övningskörare. Då gick det låååångsamt. Jag var överseende, Linn var arg!
9. Har du haft en stalker? Hallå, här är det jag som stalkar. Okej?
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Funderar på att ta bort den här frågan för den var tråkigare än alla de andra frågorna tillsammans. Men nej, svaret är nej. Eller jo, det gör jag, men jag vill vara tuff.
11. Hur bra är din syn? Alldeles för dålig. Därav överanvändandet av linser.
12. Var är dina syskon just nu? Ska man veta det? Annkatrin (jag vet, vi heter nästan samma sak) är väl i Kalmar och Daniel är antagligen i Karlstad eller nånstans i Norge.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Jag minns inte drömmar, tycker drömmar är överskattade.
14. Vem ringde dig senast? Linn tror jag, vet inte riktigt var min mobil är, så om jag har tur kanske jag missat ett samtal.
15. Vilken tid gick du upp imorse? Halv nio, jobba helger är uuuunderbart!
16. Vad ska du göra i helgen? Det har ju precis varit helg. Försök hänga med. Nästa helg vet jag inte. Det är lucia, så antagligen kommer jag få en förfrågan om att få vara lucia i nåt häftigt luciatåg. Antagligen.
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Hittade mobilen, puh. Hur hade det gått annars? Jaja, här kommer smset: "So what, I'm still a rock star, I got my rock moves!? ;)" Bahahaha.
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Shit, undrar om jag nånsin har tagit i en kändis. Kanske har krockat med Ragnar Dahlberg i dörren på hans fik. Hihi, jag älskar Ragnar. Han är het.
19. Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka, har bara troller på mig.
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov eller försökte sova.
21. Vad är det första du gör på morgonen? Suckar högt och sen springer jag och kissar. Helt sjukt vad kissnödig jag är på morgonen. Undrar om det är i sömnen jag tar in all vätska som jag egentligen borde inta på dagen?
22. Vad ska du göra efter det här? Ta ett bad och läsa litteraturen som ska vara läst till veckan.

Jag förstår att ni, precis som jag, tycker att det här var det bästa jag nånsin skrivit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se