fredag 19 december 2008

AK: Fest igår, jobb idag

Helt otroligt, jag har sovit högst två timmar i natt, men sitter ändå relativt pigg och glad på jobbet. Bara väntar på att det ska vända...

Igår firade jag att det var jullov. Det var riktigt roligt. Eller ja, förfesten var asrolig även om jag fortfarande är sjukt förbannad på att Anton visade ett korttrick som han sen vägrade att förklara. "När jag var fyra år sa min mamma att jag var speciell. Därav det här korttricket." Mm, yeah right.

I alla fall, sen drog vi ner på stan och skulle gå på Platå. Det var en enda lång kö. Herregud. Men vi stod ett bra tag innan vi gav upp. Det tragiska är dock att de som åkte i en taxi efter oss lyckades komma in, men inte vi. Sånt är bittert. Så fyra bittra människor gick istället och åt kebab och surade. Men va tusan, det var en trevlig kväll ändå. Bilder kommer när jag kommer hem.

Och just det, mina utslag. De är värre idag. Härligt, härligt. Men har lyckats lista ut att det antagligen är nässelfeber som jag fått pga en medicin jag visst inte tål. Så jag är nog inte döende, även om jag gärna vill tro det.

1 kommentar:

  1. Oh no nässelfeber! Det var just snyggt! Och så ett hemskt korttricks till råga på allt.. Korttricks borde förbjudas. Du är duktig som jobbar på iallafall! Ska du åka till Falbygdens ost snart? hihi!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se