tisdag 2 december 2008

AK: Minnen

Idag är en sån där dag när ingenting är riktigt bra, jag är inte på topp helt enkelt. Då är det ju lätt hänt att man drömmer sig tillbaka... Gick igenom lite gamla bilder och kom att sitta och titta igenom alla bilder från Skottlandsresan. Fy tusan vad fint det är i Skottland, har ni inte varit där, åk dit! Jag kan verkligen rekommendera våren framförallt.

Parken i Edinburgh

Det var verkligen en helt fantastisk resa, och för er som inte vet, det var där som jag och min vapendragare/bloggpartner tog våra första steg mot att bli vänner. Hur var det nu L, hur många flaskor rödvin drack vi egentligen?

Minnen är roligt, men nutiden är ju egentligen rätt rolig den också. Så jag är inte så pessimistisk egentligen, bara lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se