måndag 8 december 2008

AK: En variant av dagens dagens

Nu är det så att Linn har fått äran att ha en underbar lite krabat hos sig över natten, och jag vet att hon kommer att bombardera er med underbart söta bilder imorgon och då är jag lite orolig att ni ska glömma bort den sötaste krabaten av dom alla. Sune vill liksom inte riktigt bli av med rampljuset (han inbillar sig att det är han som är bloggkändisen i familjen) så därför tvingar han mig att att publicera en dagens på honom.


Batiktröjor kan aldrig bli fel. Gah, ge mig. Cravings. Sen att den är i pastellfärger gör den bara ännu mer åtråvärd. Sune vet precis hur han ska matcha sin naturliga färg. Han har det!

2 kommentarer:

  1. Jädrarns vilken liten heting till modeguru! Där ligger den där Sofi Fahrman i lä får man ju lov att säga!

    SvaraRadera
  2. fan vad Sune är het! jag säger bara en sak: modeveckan nästa liksom! gaaah!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se