måndag 8 december 2008

AK: En regnig men bra dag


Idag regnade det, och kända bloggerskor som vi är så kan vi självklart inte cykla i sånt väder...

Så Linn kom och hämtade mig i racerbilen (lägg märke till hennes bloggfläta).



Väl i skolan köpte jag en iste till föreläsningen, den var inte god. Köp den inte! Självklart drack jag upp den ändå, man är väl en snålis.



Efter skolan drog jag och min bloggpartner till Tornby, där blev det en korv på Ikea. Mmm, precis vad vi behövde.


Jag kan gapa väldigt stort! Det är jag stolt över. Eller nåt. (Och jag vet att jag har en finne mellan ögonbrynen, jag är inte blind. Men jag är stolt över att jag har hy som en fjortonåring nångång i månaden.)

2 kommentarer:

  1. vadå kända bloggerskor? vi är väl ändå lite mer kända än er? hallå liksom! nu går vi lite för fort fram tycker jag!

    ps.snygg finne AK, den sitter som den ska!

    SvaraRadera
  2. don't worry Anna-Karin! Snart kommer du ha råd att dricka champagne till VARENDA föreläsning ;) (när det börjar rulla in pengar på bloggen menar jag!)

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se