tisdag 9 december 2008

AK: Har jag inte väntat länge nog nu?

Två grattis, på hela dagen. Är det vad jag är värd? Och inte en enda pepparkaka heller. Känner mig inte så älskad just nu. Som tur är ska jag ut och fira på Villevalla ikväll, med Jenny. Ska bli riktigt kul. Tur att nån orkar bry sig om mig.

(Det är min namnsdag idag)

(Jag tror inte Jenny vet om att det är min namnsdag)

(Jag hade själv glömt bort det tills Therese sa grattis)

Men rätt att bli upprörd, det har jag allt ändå. Nu ska jag ringa min farmor och tacka för att hon i alla fall kom ihåg!

4 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen kära Anna-Karin Anna B Fosselius!

    SvaraRadera
  2. jag med. så fint! klart det blir psrty, vet inte vilken dag bara. är lite sugen på Hg faktiskt. men vi kan ju se! =)

    puss!

    SvaraRadera
  3. AK, flamman på lördag! bartömning..förfest hos dig bra då säger vi så hej!

    haha! pussssssss!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se