torsdag 11 december 2008

AK: Dålig bloggdag

Idag har jag inte orkat blogga alls, kände att jag precis som blondinbella behövde en bloggpaus. Men nu är den över, den kan ju inte hålla på hur länge som helst liksom. Idag har jag varit i skolan i två timmar, sen åkte jag hem och tog en tupplur på några timmar tills Matilda ringde och väckte mig. Då blev det en tur på stan, köpte cykellysen. Äntligen Linn!


Matilda blev sen tvungen att äta lite utav allt jag bakade igår, självklart gjorde jag det också. Det var gott. Nu har jag precis slängt i mig lite gröt, kom på att jag inte ätit nåt på hela dagen. Not good. Som tur är kommer jag äta desto mer imorn. Då blir det julmys hemma hos Sara med julskinka och Janssons frestelse. Mumma. Nu ska jag sova så att jag är pigg och fräsch tills imorn. Puss och godnatt alla underbara människor.


Mm, jag älskar verkligen julskinka. Det vattnas i munnen på mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se