onsdag 10 december 2008

AK: Julbak hela dagen lång

Shit, jag är helt slut. Idag har jag, Linn och Johanna fixat med massa julgodis. Är väldigt tacksam över att Johanna var med, vem vet hur det hade slutat annars med tanke på att jag och Linn är som två femåringar. Har tagit lite bilder, men orkar inte lägga in dom nu. Så tråkig är jag. Som sagt, jag är faktiskt helt slut. Mitt pepparkakshus ser i alla fall förjävligt ut, men jag tror inte att nån hade förväntat sig nåt annat. Knäcken blev god och det är nästan det viktigaste.

Piggnar jag till så blir det lite bilder sen och antagligen ett roligare inlägg. Men jag vill bara att ni ska veta att jag lever. Puss och kram

4 kommentarer:

  1. Är det sunt att hinna så mycket innan 08:15??

    SvaraRadera
  2. haha.. var ju menat till inlägget under... inte undra på att jag inte har någon blogg :)

    SvaraRadera
  3. Ja du är riktigt kass på att lägga in bilder! *stirra på*

    SvaraRadera
  4. Hoho.. man får tacka för berömmet.. :) Jag tyckte vi hade jättekul! Ni är duktiga på peppishus tycker jag. Jag har ju inte ens gjort nåt. Hälsa Sune!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se