torsdag 18 december 2008

L: Jullov

Jag har inte riktigt fått någon riktig julstämning ännu, men det kanske har att göra med att man blir äldre och mystiken kring jul liksom försvinner lite när man måste fixa allt själv. Jaa, jag menar inte allt, för julmaten står ju fortfarande päronen för. Men sånt där med julpynt, och stämningen runt omkring. När man var yngre var det ju pyntat och juligt av sig själv (päronen här också) på något vis.

Well well. Har teoretiskt sätt jullov nu iallafall, från skolan that is, ska iväg och jobba några timmar snart - ska även jobba imorgon, så jullov, det vet jag inte riktigt om jag kan kalla det!

Tack flickor för en mysig julfika igår, det bidrog iallafall lite till julstämning - tills jag kom ut och insåg att det regnade! En eloge till Emma som trots erbjudande om skjuts valde att cykla till Ryd. Envisa flicka :)

Vink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se