fredag 26 december 2008

AK: Julen är härmed över!

Nu tycker jag faktiskt att julfirandet får vara över. Eftersom jag inte bloggat på ett par dagar så tänkte jag gå igenom vad jag egentligen sysslat med. Jag vet ju att ni vill veta.

-Jag har gosat (brorsonen)
-Jag har ätit, massor
-Jag har öppnat julklappar
-Jag har inte mördat en enda av mina släktingar
-Jag har hjälpt till att bygga på mina föräldrars friggebod (jag höll faktiskt i en bräda i typ 5 sek)
-Jag har spelat sällskapsspel
-Jag har blivit arg när jag förlorade i sällskapsspel
-Jag har tittat på dålig jul-tv
-Jag har fått magsjuka och kräkts

Så, det där är min jul typ. En rätt lyckad en, förutom spyorna. Men det är väl sånt man får räkna med antar jag.

1 kommentar:

  1. Å vad du är duktig som bygger friggebod! Då vet jag var jag ska vända mig om jag ska bygga en i framtiden! puss på dig lilla skrutt

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se