lördag 6 december 2008

AK: Working girl


Hello alla fans!

Jag är ingen rolig bloggare för tillfället då jag är fast på jobbet. Men nån uppdatering måste jag väl bjuda på. Idag har jag haft en väldigt fin dag på mitt lilla jobb, vi har varit ute och gått och sedan bakade vi massa pepparkakor och lyssnade på julmusik. Nu ska jag strax bjuda alla pojkarna på lite glögg och pepparkakor och så ska vi titta på Dansbandskampen. Okej, just Dansbandskampen gör kanske att jag vill gå hem lite, men va tusan. Lite dansbandsmusik har väl ingen dött av, eller? Hm, blir lite orolig nu.


Okej, summa kardemumma, att jobba är faktiskt rätt roligt ibland. Även om jag kanske föredrar min säng framför jobbsängen. Första jouren på väldigt länge så vi får väl se hur jag sover i natt. Hoppas alla har en underbar lördagkväll, gör inget jag inte skulle göra! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se