måndag 15 december 2008

AK: Schysst pappa

Min pappa ringde precis, det var snällt av honom, han gör inte det så ofta. Men det roliga var att han var tvungen att säga att han tillbringat hela dagen i Linköping. Utan att ringa mig. Han var på väg härifrån nu alltså. Jag kände mig väldigt omtyckt och älskad. Det var snällt att han meddelade att han skitit i mig idag i alla fall. Bra pappa!

(Jag bryr mig egentligen inte om att han inte ringde, herregud, jag ska ju hem om en vecka.)


(Fast lite sårad är jag nog.)


(Eller jag är nog väldigt sårad, ingen julklapp till pappa...)

Egentligen är pappa en av de roligaste människorna jag vet, här är han ute och ror i barnpoolen. Vågorna är livsfarliga där, men pappa är simkunnig, som tur är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se