torsdag 11 december 2008

L: Torsdag.

Bjussar på en bild från [hg], jag och J är nyktra - alla dricker alkofria drinkar. FEST!

Dålig uppdatering idag får jag nog erkänna. Vad min ursäkt är?
Pjaaa, jag har ju varit i skolan. Om det nu är någon ursäkt? Nu sitter jag på bussen på väg till Göteborg, och brevid mig har jag Mr H. Det är mysigt att åka buss ihop.


Det blir alltså inget partajande för mig i helgen tjejor, eller ja, man vet ju aldrig iof!


Idag har jag och AK bjussat på lussekissar i skolan, det var väldans populärt! Nästa vecka är det Oskar som står för fikat, vi önskade oss prinsesstårta - här hålls tummar vill jag lova!
Nu ska jag fortsätta renskriva mina föreläsningsanteckningar,
vilket är lite av ett evighetsgöra.
Pyss!

2 kommentarer:

  1. vi kommer ju såklart sakna dig på the flame i helgen! men jag önskar dig en trevlig helg med mannen i götet! bloggpuss!

    SvaraRadera
  2. Jag är inte nykter iaf, herregud så jag ser ut. Ögonen går ju i kors.

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se